رضایت و لذت از خرید، سرلوحه تعامل با مشتریان در فروشگاه تسلا سنتر بوده و این مجموعه همواره میکوشد تا سفارشها به بهترین نحو ممکن به دست خریداران محترم برسد. مطالعه دقیق موارد زیر جهت استفاده درست و بهینه از خدمات و کالاهای فروشگاه تسلا سنتر ما را دررسیدن به این هدف یاری میکند.
ورود کاربران به وبسایت فروشگاه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین فروشگاه تسلا سنتر است. توجه داشته باشید که ثبت هرگونه سفارش و یا تراکنش مالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است.
قوانین
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه تسلا سنتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه هر زمان در قوانین مندرج، رویهها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف و ثبت اطلاعات مشتری
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.مشتری موظف است در هنگام ثبتنام و یا ثبت سفارش، مشخصات شخصی شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس (تلفن همراه و تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان) و آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی بهدقت وارد کند. همچنین ایمیل و شماره تماس ثبتشده میبایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتیکه اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیح نباشد، مسئولیت هرگونه ناهماهنگی در روند ارسال سفارش، شامل (و نه محدود به) تأخیر، گمشدن و یا برگشت سفارش بر عهده مشتری بوده و هرگونه ضرر و زیان احتمالی، متوجه کاربر خواهد بود. خاطر نشان میگردد این فروشگاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
ارتباطات با فروشگاه
با توجه به اینکه فروشگاه تسلا سنتر، یک فروشگاه آنلاین است، هنگامیکه شما از خدمات آن استفاده میکنید و یا سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه ایمیل میزنید، این ارتباطات بهصورت الکترونیکی انجام میشود و درصورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تائید فروشگاه است و تمام مکاتبات و پاسخهای فروشگاه از طریق آنها صورت میپذیرد.
روشهای پرداخت
پرداخت مبلغ سفارش به دو صورت پرداخت آنلاین و پرداخت بهوسیله فیش بانکی مقدور است که در زمان ثبت سفارش قابل مشاهده است. سریعترین و امنترین روش پرداخت به صورت آنلاین است.
در روش پرداخت به وسیله فیش بانکی، میتوانید با مراجعه به صفحه «پرداخت» از اطلاعات حسابهای بانکی مطلع شده و یا به صفحه پرداخت آنلاین دسترسی پیدا کنید. دقت بفرمائید در روش پرداخت به وسیله فیش بانکی لازم است پس از واریز به حساب (به هر یک از انواع روشهای انتقال وجه بانکی، شبا و یا آنلاین)، حتما اطلاعات پرداخت در قسمت ثبت فیش بانکی در صفحه ی مربوطه در فروشگاه ثبت گردد، در غیر این صورت از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل به فروشگاه اعلام گردد.
روش های ارسال کالا توسط فروشگاه
پست پیشتاز:
زمان حمل اعلامی شرکت پست در این روش 1 تا 3 روز است که برای مراکز استان 1 تا 2 روز، شهرستانهای بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای کوچک و روستاها 3 روز است. هرگونه تأخیر در این زمانبندی بر عهده شرکت پست بوده و خارج از مسئولیت فروشگاه است. مرسولات ارسالی با پست از «سامانه رهگیری مرسولات پستی» قابل رهگیری میباشند.
تیپاکس:
تیپاکس یک شرکت حملونقل خصوصی است که تقریبا در تمام شهرهای ایران خدماترسانی میکند.
زمان حمل اعلامی شرکت تیپاکس در این روش 1 تا 3 روز است و هزینه حمل بستهها نیز با توجه به وزن بستهها تعیین میشود. در این روش بستهها بهصورت پسکرایه ارسال میشوند به این معنی که هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت میشود. هزینه ی پستی نسبت به هر شهر متفاوت بوده و محاسبه ی آن از طریق شرکت تیپاکس انجام میگردد.
(ارسال سفارشات فقط از طریق دو روش اعلامی (پست پیشتاز + تیپاکس) بوده و امکان تحویل حضوری وجود ندارد)
تغییر شرایط و قوانین
حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ است، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.